Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Granberg m.fl - 10 oktober 2008 22:33

Jag heter Anna Rosenkvist och är med i Nätverket Hela Barn i Sverige. Jag jobbar som homeopat på hälsocentret MåbraKällan i Umeå. Dessutom är jag mor till en femtonåring, och utan den alternativmedicinska behandling som hon fått under sin uppväxt hade min dotter inte mått så bra som hon gör idag. Jag kan av egen erfarenhet säga att det finns inget värre än när ens eget barn mår dåligt, och det är så underbart att få hjälp och bot.

När förtvivlade föräldrar kontaktar mej för att få hjälp med sitt barn under åtta år måste jag tyvärr neka dem hjälp, även om jag vet att jag skulle kunna hjälpa dem en hel del med homeopati, örtmedicin, auriculoterapi, kostråd etc. Det gör mej ont, och det känns oetiskt, men lagen tvingar mej att göra så. Ibland upplever föräldrarna att deras barn inte blir bättre av de kemiska mediciner som Sjukvården förskrivit, en del vill hellre erbjuda sina barn en skonsammare naturlig behandling. Men de får inte!! De har inget val.

Låt oss få en ändring på detta! Gå med i Nätverket Hela Barn och var med och bilda lokala föräldragrupper runtom i landet!

Anna Rosenkvist www.annahomeopat.com  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards