Alla inlägg den 29 november 2008

Av Granberg m.fl - 29 november 2008 13:46

Anna Wahlgren har skrivit Barnaboken.

Det är en bok som hjälpt mig mycket i mitt föräldraskap. Boken handlar om hur man fostrar och vägleder sina barn. Social delaktighet är ett uttryck som ofta används i boken. Med det uttrycket menar Wahlgren att barn och vuxna lever tillsammans och delar sin vardag.

Barnaboken handlar om att fostra fria människor.

Wahlgren skriver på ett sånt sätt att man som läsare känner att man har en dialog med henne.


Barnaboken har lärt mig att  följa min innersta övertygelses röst.

Barnaboken fanns där som stöd opch vägledning när jag fick diagnos på ett av barnen. Wahlgrens föräldraforum har funnits där som det mest konstruktiva forum man kan finna på nätet. 

Wahlgren är en person som i alla tider utmanat etablissemanget.



Barnaboken beställs på

http://www.annawahlgren.com


Barnaboken är på väg att bli en klassiker.


Ovido - Quiz & Flashcards